top of page
  • חנן בר-און

קטנה-גדולה

עודכן: 9 בפבר׳ 2020


מכונית בסגמנט סופר-מיני משפרת בכל אספקט את מה שיש במיני. היא גדולה, מרווחת, חזקה, בטוחה ומאובזרת יותר ועדיין - לא מהווה נטל גדול מדי על הכיס. סופר-מיני אידאלית כמכונית לעיר או מחוצה-לה.

הונדה ג'אז 2018

אחזור ברשותכם, שנים רבות אחורה: המכונית הראשונה שלי הייתה רנו 5 אדומה (שנצבעה כדת-וכדין באמצעות מברשת) שנת 1977. באותם ימים, היא נחשבה לסופר-מיני מוצלחת ונפוצה ואין דבר שלא עשיתי איתה, כולל תאונה במהלך משלוח פיצות. כיום, 40 שנים אחרי שהצרפתייה הזו עלתה לראשונה על הכביש, מכונית כמוה נחשבת פצפונת, ולמעשה, מתאימה יותר לקטגורית הפתיחה, "מיני". הסיבה היא שכל המכוניות צמחו בשנים האחרונות והפכו לגדולות וכבדות יותר, אך גם מרווחות למדי.

בכל מקרה, סגמנט מכוניות הסופר-מיני משפר את כל מה שיש לסגמנט שמתחתיו, מיני, לתת. טווח המחירים עומד בדרך כלל על 70 ועד 110 אלף שקל. מכוניות סופר-מיני לדוגמא: הונדה ג'אז, רנו קליאו, פיג'ו 208, טויוטה יאריס, סוזוקי סוויפט, קיה ריו ואחרות. יתרונות: גדולות, חסונות ומרווחות ביחס למכוניות בסגמנט מיני, תמורה טובה למחיר עבור מרבית הצרכנים, עלויות אחזקה ותפעול הגיוניות, מנועים חזקים למדי לנסיעה בכל מתאר ועם זאת חסכוניים, אבזור נוחות ובטיחות מספק ברוב המקרים. חסרונות: מרחב פנימי ולעיתים תא מטען שעדיין אינם גדולים מספיק, רמת בטיחות אמנם טובה מסגמנט המיני אך לעיתים עדיין מוגבלת.

רוצה ייעוץ נוסף? מתלבט לגבי רכישת רכב? צור קשר

48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page