top of page
  • חנן בר-און

המשפחה המורחבת

עודכן: 9 בפבר׳ 2020


מכונית מנהלים? עזבו את הביטוי הישראלי השחוק ואמרו "משפחתית גדולה". מכוניות בסגמנט זה משדרגות בכל תחום את המשפחתיות, רק שהמחיר כבר הופך לכבד עבור רבים.

מאזדה 6

המונח "מכונית מנהלים" שנעשה בו שימוש בישראל לפני כעשרים שנה, הוצמד לראשונה למאזדה 626 אך למעשה מתייחס לסגמנט המשפחתיות הגדולות. הזמנים חלפו ובשנים האחרונות רבים מאתנו מפנימים שלא רק לאלה הנמנים עם הדרג הניהולי מגיעה מכונית מסגמנט זה...

בסך הכל מדובר במשפחתית שצמחה בממדים וזה אומר, שכל מה שמכונית משפחתית עושה, משפחתית גדולה תעשה טוב יותר. ולמען האמת, סגמנט זה הוא האידאלי למשפחה מבחינת מרווח פנימי ואבזור, רק שמחיר המכונית כבר הפך למעט כבד עבור המשפחה: משפחתיות גדולות נמכרות במחירים שבין 145 אלף שקל ועד 180 אלף שקל. דוגמאות למשפחתיות גדולות: מאזדה 6, קיה אופטימה, אופל אינסיגניה, סקודה סופרב, פיג'ו 508 ואחרות.

יתרונות: משפחתית גדולה מרווחת יותר ממשפחתית "רגילה", כך שמושבי ילדים ייכנסו מאחור בצורה טובה בהרבה. משפחתית גדולה תהייה בדרך כלל גם חזקה, מאובזרת ובטיחותית יותר.

חסרונות: כאמור, יקרה, פחות חסכונית ביחס למשפחתית, פחות נפוצה בשוק, ומגמה זו מתחזקת כשיותר ויותר מעדיפים לרכוש פנאי-שטח אפנתי ומפנק באותו המחיר.

רוצה ייעוץ נוסף? מתלבט לגבי רכישת רכב? צור קשר

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page