top of page
  • חנן בר-און

הבייבי של טוני סופרנו הגיעה לארץ

עודכן: 9 בפבר׳ 2020


קאדילק אסקלייד - הענק המפנק שאימצו ידוענים עשירים - חוגג 20 ועושה עליה רשמית

הצמוד של סלבריטאי האלפיון העליון

מה המשותף לכדורגלן דיוויד באקהם, לזמרים ג'ניפר לופז וד"ר דרה, למלכות הטראש פריס הילטון וקורטני קרדשיאן, למיליארדר וורן באפט ולעוד ידוענים אחרים? לכולם יש קאדילק אסקלייד, רכב הפנאי הענקי והסופר-מפואר. אה, וכמובן לעוד אלף ואחד ראשי משפחות פשע, חלקם פיקטיביים לחלוטין – טוני סופרנו, למשל. העיתוי מעניין, אם כי לא בטוח שמכוון – האסקלייד מציין בדיוק עשרים שנה להיוולדו. אבל, הוא מגיע אלינו באיחור לא אופנתי כעת, לאחר מתיחת פנים שעבר כבר לפני כשנה. וצריך לציין – בארץ מסתובבים עשרות אקזמפלרים של אסקלייד, כולם נרכשו במהלך השנים ביבוא אישי. ואם אתם שואלים את עצמכם אם יש מקום בארץ לרכב שעולה מעל 700 אלף שקל? ובכן, ב-UMI מספרים שישנה עלייה מתמדת בכל שנה באחוז רכבי היוקרה הנמכרים בארץ. אז חיים טוב פה, החברה'!

הוא פשוט ענק!

כיאה לאמריקה, שם הכל בגדול, עם נתון רוחב של מעל לשני מטרים, אורך של יותר מחמישה מטרים, חישוקי 22 אינץ' ו-142 פנסי לד אנכיים מלפנים ומאחור, לא ניתן להתעלם מנוכחותו. כן, הוא ענק. והוא לא מאוים בארץ ע"י יותר מדי מתחרים לז'אנר - אולי מרצדס GLS וריינג' רובר ספורט. במסיבת העיתונאים מסרו אנשי UMI כי האסקלייד ישווק בישראל בשלב זה רק ברמות הגימור הגבוהות, PREMIUM LUXURY ו-PLATINUM ובגרסת PLATINIUM בשתי תצורות מרכב, קצר וארוך. ראיתי את הארוך בהשקה והוא פשוט ענק.

מתאים לי לבן שנהב?

אבזור ופינוקים בלי סוף

מבחינה מוטורית, הוא מציע הנעה כפולה עם נעילת דיפרנציאל אחורי ומערכת מתלים ייחודית לקאדילק- Magnetic Ride Control, שמעניקה בלימת זעזועים נפרדת לכל גלגל ונהיגה חלקה ושקטה. בחזית מנוע ענקי, כמובן - 6.2 ליטר V8 המפיק 420 כ"ס, אליו משודכת תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים (בעולם הוא כבר מצויד ב-10 הילוכים). הוא מציע מקום לשבעה או שמונה, ורשימת האבזור שלו ארוכה כמו המרחק מתל אביב לניו יורק. טוב, אתן טעימה: מושבי עיסוי קדמיים עם כוונון חשמלי ל-18 מצבים וגם חימום וקירור, מדרגות צד חשמליות, תצוגה עילית צבעונית על גבי השמשה הקדמית, מערכת שמע של BOSE עם 16 רמקולים וטונות פינוקים נוספים. גם במערכות הבטיחות האסקלייד מצויד כהלכה, תיקון סטייה מנתיב עם התראה קולית או רטט, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית במהירות עירונית ובין-עירונית, מצלמה היקפית ממבט ציפור, מצלמת מראה HD שמגדילה את שדה הראייה בכ-300 אחוז, חנייה אוטומטית ועוד.

אור קליין, מנהל חטיבת היוקרה של קבוצת UMI: "האסקלייד הוא אייקון אמריקאי ואנחנו נרגשים להתחיל בייבוא סדיר שלו לאור הביקוש שאנו מזהים, תחילת שיווקו בישראל מסמנת מבחינתו את המשך הצמיחה של המותג קאדילק. הרחבת ליין הדגמים מאפשרת לנו להגיע לקהלים חדשים, ועל פי תוכניות היצרן אל האסקלייד עתידים להצטרף בקרוב לא מעט דגמים נוספים".

ולשורה תחתונה עבור רבים מכם, סעיף המחיר. כצפוי, הוא עסיסי, אבל באופן מפתיע, נמוך מהמתחרים שהוזכרו למעלה: 699,990 שקל לגרסת PREMIUM LUXURY, 749,990 שקל לגרסת PLATINUM ו-769,990 שקל לגרסתPLATINUM ESV LWB (מרכב ארוך). עכשיו רק נותר לקחת אותו לשיוט התרשמות מפנק. UMI, זרקתי לכם כפפת עור.

58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page