top of page
  • ירדן טננבאום

הפטיש של ת'ור מכה שנית!

עודכן: 9 בפבר׳ 2020


מה קורה כששוודי, סיני, ואמריקני נפגשים בישראל? וולוו S60 החדשה הושקה בישראל

המותג השוודי, שנמצא בבעלות סינית ומגיע כעת דווקא מארה"ב, השיק דגם חדש של ה-S60. כמיטב המסורת, באירוע מושקע שנערך בהרצליה, הוצג הדור השלישי של משפחת מכונית הספורט סאלון שהיא חלק מפלטפורמה ה-S60 החדשה, המתבססת גם היא על פלטפורמת SPA (ר"ת Scalable Product Architecture) המתקדמת של וולוו. הדגם הזה הוא הראשון שחברת וולוו מייצרת בארה"ב – והוא מגיע מהמפעל החדש שלה בצ'רלסטון, דרום קרוליינה, שם החל הייצור רק באוגוסט 2018. כמו כן, ה-S60 החדשה היא הוולוו הראשונה שתימכר ללא גרסת מנוע דיזל, כחלק ממחויבותה של החברה למהפכת החישמול ולעתיד ארוך טווח מעבר למנוע הבעירה המסורתי וכחלק מהתמודדות עם תקנות זיהום האוויר ההולכות ומחמירות.

המכונית מגיעה לישראל עם היצע של שני מנועים T4 וגרסת היברידית נטענת PHEV T8 המספקת שילוב נהדר בין ביצועים (4.6 שניות למאה קמ"ש) לתצרוכת דלק (50 ק"מ/ליטר על פי נתוני יצרן). ה-T8 מושקת לראשונה באירופה וגם כאן בישראל, מה שמעיד על חשיבות השוק הישראלי עבור היצרן העולמי. העיצוב של המכונית מרשים מאד עם נוכחות מכובדת ודינאמית; כמובן עם "הפטיש של ת'ור" בפנסים הקדמיים, המאפיין את דגמי וולוו החדשים.

ה-S60 החדשה משופעת במערכות מתקדמות וחולקת מערכות בטיחות ומולטימדיה דומות עם אחיותיה בוולוו. בין מערכות הבטיחות ניתן לציין את ה-City Safety עם טכנולוגיית הבלימה העצמאית שמסייעת לנהג להימנע מהתנגשויות אפשריות והיא היחידה בשוק שמסוגלת לזהות הולכי רגל, רוכבי אופניים וחיות גדולות. גם מערכת ה-Pilot Assist, שמסייעת לנהג בפניות, תאוצה ובבלימה במהירות של עד 130 קמ"ש, מוטמעת ב-S60 החדשה.

וולוו S60 החדשה תוצע רק בגרסאות האבזור Inscription ו-R-Design במחירים 248,900 ועד 297,900 שקל.

נאחל לה בהצלחה ונקווה שיש עוד מספיק צרכנים פוטנציאליים שמעדיפים תצורת סדאן על פני קרוסאובר...

43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page